Verzenden & Ontvangen

Bezorgen

Wij van den Broekherenmode werken we met twee verzendmethodes. Je bestelling wordt thuis afgeleverd door PostNL of je kan je bestelling afhalen in de winkel. Wanneer je de bestelling op werkdagen voor 17:00 uur succesvol hebt geplaatst, dan versturen wij nog diezelfde dag jouw bestelling. Je kan je bestelling volgen middels een Track en Trace code die je via e-mail wordt toegestuurd. PostNL biedt normaal gesproken de volgende werkdag jouw bestelling aan.

Bezorgtijdvenster

Besteld voor 17.00 uur Geleverd op Besteld na 17.00 uur Geleverd op
Maandag Dinsdag Maandag Woensdag
Dinsdag Woensdag Dinsdag Donderdag
Woensdag Donderdag Woensdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Donderdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag Zondag Dinsdag

Let op! Levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen of wanneer er onvoorziene omstandigheden optreden bij ons en/of onze externe partijen.

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

Je kan de bestelling laten versturen via PostNL, afhalen bij een PostNL-afhaalpunt en ophalen in de winkel.

Hoe werkt het volgen van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je hiervan bericht via e-mail. In deze mail vind je een track en trace code. Wanneer je op deze link hebt geklikt, word je doorverwezen naar de website van onze vervoerder. Dit is PostNL. Hier zie je een overzicht van de verzendinformatie. Klik op de knop “deeptrack” om de status van je pakketje te controleren. Je wordt doorverwezen naar de website van PostNL waar je kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd. Zie je nog geen gegevens verschijnen, dan is je bestelling nog niet in het sorteerproces gekomen. Wacht dan even af. Dit duurt gewoonlijk niet meer dan 1 werkdag.

Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen?

Indien je bijvoorbeeld een verkeerd adres hebt opgegeven, dan kan je bellen naar (023) 5253931 (zie openingstijden). Wij nemen dan contact op met de vervoerder om jouw pakketje op de goede plek afgeleverd te krijgen.

Help! Mijn pakketje is (nog) niet geleverd.

Is na 4 werkdagen jouw bestelling nog niet bij jou, je buren of een PostNL punt geleverd, dan kan je contact met ons opnemen door te bellen naar (023) 5253931 (tijdens openingstijden) of mailen naar [email protected] Wij stellen dan alles in het werk om jouw bestelling te traceren.

Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op. Bel naar (023) 5253931 (bereikbaar tijdens openings-tijden)   of stuur een mail naar [email protected].  Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Rekenen jullie verzendkosten?

Is het totale orderbedrag €50,00 of meer? Dan rekenen wij geen kosten voor de bezorging. Onder de €50,00 rekenen wij €4,95 verzendkosten.